EL PATI DE CASA

Em passo hores
al pati de casa.
Caminant amunt i avall.
M’hi passo dies sencers al pati.

És molt gran;
és infinit.
Però és un pati.

El pati de casa
és ple de gent
amuntegada dins les caixes.
El meu pati té molts patis.

El meu pati personal
té forats entre les cases.
I un racó plagat de ruines
d’altres patis.

Un Pont.
Unes Muralles.
Una Plaça.

El meu pati
té velles abrigades
que s’afanyen a comprar,
per si de cas:

una barra de pa,
mig quilo de llom,
un grapat de pastilles.

(Text: Gerard RM / Fotografia: Mia Coll)

El pati de casa

Anuncis

Deixa un comentari

