CABRERA

Galeria d’imatges

Anuncis
2 comments
  1. Martina said:

    Gerard! doncs si… tin aquest blog i a vegades hi vaig penjant coses tot i que no hi estic gaire a sobre!
    Estic entre Manllepes i l’Esquirol. Estic treballant allà, intentant fer algun caleró que sempre va bé! Tu què? què fas? què és de la teva vida? doncs vine algun dia a veure’m! oi tan que sí! jo encantada de la vida! Per cert, avui hem quedat amb la Bibi a Vich! digue’ns alguna cosa i anem a prendre algu! (si és que llegeixes això a temps… sinó, bé ja et direm algu nosaltres!)
    Va macu! cuida’t molt!
    Per cert! m’agrada molt el que fas! les il·lustracions del cos són fantàstiques!
    Petons***

  2. J.M.Bru said:

    Eps, Gerard!

    Gràcies pels teus comentaris i aprofito per tornar-te la visita. Enhorabona pel teu bloc. Encara tenia el record del retrats en el teu Picasa; ara veig que hi ha tastets de diferents disciplines. Endavant i molta sort.

    Salut i una abraçada.

Deixa un comentari

